bouwgroepmalawi.reismee.nl

Nog 3 dagen...

Ha allemaal,

Het is bijna zover! Over 3 dagen hopen wij te vertrekken naar het verre Malawi. We vertrekken 's middags per trein richting Schiphol. Om 20:00 hopen we op te stijgen en is ons grote avontuur begonnen.

We zijn nu druk bezig met de laatste voorbereidingen: spullen uitzoeken en koffers pakken. Een enorme klus, want er zijn ontzettend veel spullen en kleding die we mee moeten nemen. Iedereen die iets geschonken heeft voor de mensen daar, alvast hartelijk bedankt!

We hopen op een goede reis a.s. maandag en we houden jullie op de hoogte!

Groetjes,

Marian, Brandien, Arjan, Cornelis, Jaap-Jan, Esmeralda, Harm, Wilco en Margriet

Anja den Hartog

Een hele goede en mooie tijd toegewenst in Malawi!

J.Imminkhuizen

Wij wensen jullie een goede reis en een mooie tijd in Malawi

G. Meurs

Jonge mensen, wij hebben bewondering voor jullie en hopen dat alles naar wens mag verlopen. Een voorspoedige reis en een goede tijd toegewenst!

Piet en Lia Sprong

Wíj wensen jullie een goede reis en een goede tijd en veel werk plezier

fam van der Beek

We wensen jullie een goede reis en een goede, fijne en leerzame tijd daar!!

Pa en ma en Marien Imminkhuizen

Beste allemaal, Na een drukke periode van allerlei acties etc. is dan eindelijk de tijd aangebroken om naar Malawi te gaan. Een lange reis. We wensen jullie een voorspoedige reis toe, en een hele mooie en gezellige tijd bij Bep. Wat mooi dat jullie zo ook daar je steentje bij willen gaan dragen. We kijken uit naar jullie vast wel mooie verslagen en foto's. Ook voor Marien zal het iets dichterbij komen als hij de foto's ziet. Hij vond het heel spannend dat zijn grote zus zo ver en zo lang weg gaat. Allemaal een hartelijke groet van ons en tot een volgend berichtje. In gedachten reizen we met jullie mee. Pa en ma en Marien

herman en phia van aggelen

Fijn dat jullie veilig geland zijn. Nu eerst even uitrusten en da snel aan de slag.
Een goede en productieve tijd toegewenst.
Groeten aan beb

herman en phia

Fijn dat jullie zo opgevangen zijn. En engels leren zal wel lukken als je er een paar bij heb die het iets kunnen

Opa en oma put

Wat een heerlijk bericht dat jullie na zo'n grote reis veilig in Malawi aan mochten komen en daar een zeer hartelijk ontvangst kregen het is heel fijn dat wij op zo grote afstand mee kunnen lezen wat daar gebeurd wij wensen jullie een goede tijd daar

G.Meurs

Het was vast heel spannend! Maar gelukkig hebben jullie een voorspoedige reis gehad, en een hartelijke ontvangst. En dat jullie aan de slag zijn gegaan is te zien! Leuk hoor, zo met elkaar. We kijken weer uit naar de volgende berichten. Veel succes!